вторник, 22 ноября 2016 г.

Заняття школи ППД для молодих вихователів ДНЗ з проблеми "Діяльнісний підхід до навчання та виховання дітей шляхом використання технології "Радість розвитку"


22 листопада 2016 року  Науково -методичним центром на базі ДНЗ (ясла-садок) «Горбинка» №14 проведено друге заняття Школи перспективного педагогічного досвіду з проблеми «Діяльнісний підхід до навчання та виховання шляхом використання технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого і дітей «Радість розвитку» Т.О. Піроженко.
 В роботі школи взяли участь 14 вихователів з ДНЗ міста.  Керівник школи, Бабенкова І.Г. провела для слухачів  заняття з теми «Моє родове дерево», а в відеозаписі показала заняття з теми «Моя сім`я» та майстер-клас «Ігри моїх батьків», проведений батьками, які задіяні в проекті. Афанасенко Т.Г., вихователь-методист ДНЗ №14 розкрила особливості роботи на інформаційному, репродуктивному та узагальнюючому етапах проектної діяльності.  
   Педагоги виявили велику зацікавленість технологією. Ірина Григорівна, керівник школи надала кваліфіковані відповіді на всі питання, які виникли у слухачів.
Матеріали узагальнюючого етапу "Я і моя сім‘я" дивіться тут
Середа Т.І., методист НМЦ

Комментариев нет:

Отправить комментарий