




Під час обговорення педагоги прийшли до висновку доцільності використання елементів технології “Школа розумного руху”, яка сприяє розвитку у дітей базових особистісних якостей (активності, ініціативності, самостійності, спостережливості, креативності), підготовці до партнерської взаємодії. Обговорюючи тему «Організація рухової активності дітей протягом дня» педагоги зробили акцент на ролі фізичних вправ та рухової активності в розвитку психічних процесів дітей та запобіганню гіподинамії, яка «наздоганяє» дітей у час «інтернету та гаджетів».
Учасники ММО подякували адміністрації закладу та Діденко Ю.В. за надану можливість ознайомитись із створеним середовищем та інноваційним підходом до роботи з дітьми щодо організації рухової активності та реалізації діяльнісного підходу. Матеріали.
Середа Т.І., методист НМЦ
Учасники ММО подякували адміністрації закладу та Діденко Ю.В. за надану можливість ознайомитись із створеним середовищем та інноваційним підходом до роботи з дітьми щодо організації рухової активності та реалізації діяльнісного підходу. Матеріали.
Комментариев нет:
Отправить комментарий