Оскільки в основу Базового компонента покладено особистісно-орієнтовану модель дошкільної освіти, освітяни мають свідомо і з розумінням справи поставитися до поступового переходу від навчально-дисциплінарної моделі до особистісно-орієнтованої.
Перехід на особистісно - орієнтовану модель дошкільної освіти, яка базується на діяльнісному підході, професійне завдання кожного педагога. Ця проблема обговорювалася на засіданні міського методичного об’єднання вихователів молодших груп, яке пройшло 11 грудня на базі ДНЗ №15.
Синепольська О.В., вихователь цього закладу, показала колегам інтегроване заняття, в ході якого використала методи та прийоми розвивального навчання. На занятті діти розв”язували проблемні ситуації, діяли самостійно поряд с педагогом, який виступав для них у ролі партнера.
Під час обговорення заняття учасники ММО акцентували увагу на тому, що суть особистісно-орієнтованої моделі освіти – це створення умов для саморозвитку і самонавчання дітей. Це форми навчання і виховання, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуацій вибору, вільного обміну думками, авансуванні успіху дітей. Матеріали.
Середа Т.І., методист НМЦ
Комментариев нет:
Отправить комментарий