вторник, 12 февраля 2019 г.

Оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка

                          Вивчаємо, впроваджуємо.  
Шановні колеги! Зверніть увагу на матеріали січневого номеру журналу “Дошкільне виховання” (2019, № 1), які допоможуть Вам інакше поглянути на освітній простір закладу, своєчасно підлаштувати його під запити дітей, під особливості їхнього сприймання та психофізичного розвитку.
   У випуску - технологія “Стіни, які говорять”, флешмоб “День без іграшок”, обладнання сенсорної кімнати, рухливі ігри на асфальті.
      Зміст та коротко про статті далі:  
      - ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДИТЯЧОГО САДКА: оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка.
Облаштування осередків активності у предметно-розвивальному середовищі. Персональний простір дитини. Варіанти застосування технології “Стіни, які говорять”.
      Продовження публікації Катерини Крутій, присвяченої застосуванню технології “Стіни, стеля та підлога, які говорять” в оформленні різних середовищ дитсадка вивчайте у наступних випусках “Дошкільного виховання”
      - ДЕНЬ БЕЗ ІГРАШОК: флешмоб у дитячих садках
Чи зможуть дошкільнята цікаво і з користю проводити час без іграшок? А самотужки вигадати й організувати ігри? Досвід та враження педагогів, які долучилися до флешмобу
СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК: досвід педагогів щодо створення сенсорної кімнати

Які можливості для розвитку дитини відкриває сенсорна кімната? Коли і як варто її використовувати? Яке обладнання має бути у цій кімнаті?
Будиночок для зайчика. Заняття в сенсорній кімнаті для дітей середньої групи. Формуємо вміння розв’язувати творчі завдання. 
            З матеріалами журналу можна ознайомитись в електроному номері видавництва MCFR  або в друкованому паперовому варіанті. 
                                                                              Середа Т.І., методист НМЦ

1 комментарий: