четверг, 11 апреля 2019 г.

Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами нетрадиційних технік малювання.

                                                               Школа педагогічної майстерності вихователів ЗДО
         На базі ДНЗ № 15 відбулося  заняття школи педагогічної майстерності для вихователів передшкільного віку «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами нетрадиційних технік малювання».  
         Учасники школи ділились досвідом з використання нетрадиційних технік  малювання в роботі з дошкільниками. Лаврьонова Н.Ю., вихователь ДНЗ № 4, демонструвала малюнки дітей, виконані в техніці «розмитий малюнок», «монотипія», «друкування». 
               Миргородська О.І., керівник школи, представила увазі педагогів перегляд відео- про організацію роботи  щодо розвитку творчості дошкільників засобами нетрадиційних технік малювання в ДНЗ №15. Дітей знайомили із технікою «видування» гуаші за допомогою коктейльної трубочки, технікою «художнє сміття» ( малювання м`ятим папером).
                 Працюючи в групах, учасники школи розробили пам‘ятку з конструктивної взаємодії (вихователь-діти) щодо розвитку творчого потенціалу дошкільників:
  • емоційне включення дорослого в творчу діяльність дитини; 
  • мотивація активності дитини у прояві бажання займатися творчістю (використовувати в роботі з дітьми весь необхідний художній матеріал та обладнання; його яскравість, естетичність та доступність; відповідальність віковим можливостям);
  • передача ініціативи від дорослого дитині (створення умов для художньої діяльності та бажання експериментувати з художнім матеріалом, використовуючи всі його ресурси);
  • підтримка дитячої активності (допомогти дитині втілити задумане самостійно);
  • надання дитині можливості самостійного вибору (матеріалу, техніки, термінів);
  • потреба в результатах дитячої діяльності (виставки; виготовлення подарунків; декорацій до свят);
  • безоцінювання (у формуванні внутрішньої мотивації дошкільників може нашкодити навіть позитивна оцінка; дитина «молодець» не тому, що намалювала «гарно», або «краще», а тому, що «малювали» – важливий сам процес діяльності).              
         Педагоги обмінювалися досвідом використання ігротеки в роботі з дітьми щодо розвитку творчих здібностей. В грі з впровадження технології ТРВЗ «Метод фокальних об`єктів» вихователі в ролі дітей, домовилися придумати та намалювати автомобіль майбутнього, використовуючи характеристики «слів-помічників». Такі ігри доцільно використовувати з дітьми на заняттях та у повсякденному житті. Їх цінність в розвитку творчого мислення, мовлення  та критичного розмірковування. І на завершення вихователі підвели підсумок роботи школи педагогічної майстерності. Всі погодилися що заняття школи пройшли творчо та плідно. Під час зустрічей педагоги ділилися досвідом роботи з дітьми, відкриваючи і для себе нові можливості. Матеріали школи.
Середа Т.І., методист НМЦ

Комментариев нет:

Отправить комментарий